Turu-uringud – väike lisaraha Sinu arvamuse eest

Kas olete mõelnud, kuidas jõuavad meie poelettidele kõik erinevad tooted just sellisena nagu nad on? Kuidas töötatakse välja uudsed teenused või kavandatakse reklaamikampaaniad?

Ehku peale? Jah ja ei. Vahel harva võib see toimida, aga enamasti teostatakse enne uuringuid ja uuringus osalejatele on peaaegu alati välja pandud kompensatsioonid.

Mina ise sattusin turu-uringutes osalema, kui mulle kunagi helistas firma Norstat ja pakuti osalemist turuuringus. Selleks tegin endale kasutaja nende turu-uuringu paneeli www.panel.ee.

Aeg-ajalt tulevad mulle e-mailile kutsed uuringus osalemiseks ja iga uuringu täitmise eest on ette nähtud kindel arv punkte. Punktid saab selles samas uuringukeskkonnas vahetada kinkekaartide vastu (Selver, Rimi, Piletilevi) või annetada heategevuseks. 83 punkti võrdub viie euroga.

Alates sellest, kui ma turu uuringutest osa võtma hakkasin, olen saanud viie eurose kinkekaardi umbes iga poole aasta tagant.  Ei ole küll palju, aga vahel ajaviiteks küsitlusele vastamise eest täiesti piisav…

Hiljuti otsisin üles ja liitusin ka teiste turu-uuringu paneelidega, kuid siiani on kõige aktiivsem küsitleja olnud siiski Norstat.

Nimekiri Eesti turu-uuringute paneelidest:

www.panel.ee

www.arvamusplats.ee

www.turu-uuring.ee

paneel.turu-uuringute.eu

 

 

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s