Emgoldexi konto avatud ja mõned uuendused numbrites.

Täna sain siis enda kasjutaja Emgoldex lehele ja nüüd ei ole siis midagi muud, kui hakata endale kahte inimest otsima🙂

Ma natuke moka otsast olen mõnele sõbrale ka juba poetanud, et mul on sellise asjaga plaanis liituda.  Arvamusi on olnud seinast seina, mõned kaaluvad tõsisemalt ja teised ootavad ja tahavad kõigepealt näha, mis minust saab. Reaktsioonid on üllaltavalt positiivsed, ma olin valmistunud, et ma saan natuke sõimata ka. Eriti enda finantsharidustega sõpradelt, aga ennäe. Kõige halvemad reaktsioonid on olnud pigem äraootavad seisukohad.

Tegin eelmisesse postitusse väikesed numbrimuudatused arvutuskäiku, kuna selgus, et teise kullalaua kinni minemise eest ei lisandu 7% teenustasu.

Alati hea üllatus, kui sult vähem raha soovitakse, eksole🙂

Niisiis, soovin endale ka teie poolt edu ja järgmine postitus tuleb loodetavasti õige pea, kui ma olen aktiivselt endale inimesi hakanud otsima.

Õige pea lisan ühe kiire postituse hoopis muul teemal, aga sellest kõigest järgmine kord🙂

This entry was posted in Emgoldex and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

